HOOFDPAGINA      

zondag 8 juli 2012

Nederlandse bedrijven neem een voorbeeld aan de Amerikanen en doneer voor een President in NL

Politiek is gewoon te koop. Van Oranje Nassau kost u bakken met geld en dan zijn het ook nog uw vijanden of tegenstanders als u voor de Republiek met een President bent. Daarom neem actie, wordt wakker en denk niet dat het doneren van Presidentskandidaten alleen in Amerika geldt. Doneer mij en of mijn partij voor de 1e President van de Republiek Nederland.
Op de site Internsiekewaardenul.nl staat een overzicht van de 10 Amerikaanse bedrijven die het meest doneerden aan de presidentscampagne.
Zorg dat u bovenaan komt in het eerste Nederlandse lijstje met de grootste donateurs voor President. Zelf ben ik de eerste Nederlandse presidentskandidaat. Om ook officieel de eerste President van de Republiek Nederland te worden heb ik natuurlijk honderdduizenden euro's nodig. Doneer mij of mijn partij en als u wilt staat er natuurlijk een of andere positie tegenover.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten