HOOFDPAGINA      

zaterdag 21 mei 2011

Of het nu "C&A" wordt of "V&D" Oranje wint maandag toch 100% van de zetels

Het maakt Rutte allemaal niets uit wat er maandag gebeurd, hij rekent gewoon op een meerderheid in de Eerste Kamer. Ik kan hem gerust stellen, dat gaat zeker lukken, Oranje gaat opnieuw honderd, let wel
100% van de zetels in de Eerste kamer in de wacht slepen. Nog erger dan Moubarak vroeger in Egypte, die slechts 90% haalde bij alle verkiezingen. En of "C&A" of "V&D"nu de zetels krijgt maakt niets uit, allemaal Oranje.
In politiek was nauwelijks iemand geïnteresseerd in Nederland, omdat het toch allemaal Oranje was en men dacht dat daar niets aan te doen was. Niets bleek minder waar en de RMP is het bewijs.
In hun arrogantie gebruiken CDA en VVD namen afgeleid van de twee bekendste winkelketens in Nederland, om zo de indruk te wekken, dat ze groot zijn, de meerderheid van het volk vertegenwoordigen en vooral de hele maatschappij bestrijken. Heel Nederland gaat naar V&D en C&A namelijk. Bewijzen kan ik het niet, maar het is zo'n sterke gelijkenis deze naamskeuze, dat het wel waar moet zijn.
Op 14 september 2000 werd de Republikeinse Moderne Partij opgericht en zo werd Nederland een democratie. U kunt namelijk gewoon vrijelijk zonder dwang kiezen tussen Oranje voor een koninkrijk met een premier of voor mij met de Republiek Nederland met de minister-president en een President. Zelf ga ik voor President, dat is nodig om Oranje te verdrijven uit de regering, daarna mag u allen President worden wat mij betreft. Volgtijdelijk wel te verstaan.
Volgens de meeste opiniepeilingen stemt tussen de 50% en 80% steeds voor Oranje, afhankelijk van het moment en de vraagstelling, dus tussen de 50% en 20% steunt mij, zolang ik de enige ben die gaat voor President. Nou, dat is al een aardig begin en het zijn slechts peilingen, met enige bekendheid is het zo een ruime meerderheid. Zo gepiept dus de Republiek.
Word lid van de Republikeinse Moderne Partij voor slechts €10 per jaar, of doneer de RMP.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten