HOOFDPAGINA      

vrijdag 22 maart 2013

Oranje verandert alles behalve Oranje, wij veranderen niets alleen de President

Eerst was er een tekort aan gevangenissen, nu weer gaan 30 gevangenissen zomaar dicht terwijl duizenden criminelen vrij rondlopen. Dan weer geldt de cito-toets voor toelating op voortgezet onderwijs, een week later geldt de cito-toets weer niet. Dan weer gaan de huren 7% omhoog, een week later weer 3% en zo gaat dat maar door.
Oranje/Teeven heeft nu het krankzinnig idee gevangenen te laten betalen voor hun detentie. Voor lieden die geld hebben is dit akkoord, maar lieden die geen geld hebben met een grote schuld de bajes uit sturen is te achterlijk voor woorden. Ook dit krankzinnig plan is voor de show en wordt weer teruggedraaid of afgezwakt.
Het oranje-regime moet ook wat doen met hun tijd. Van Oranje Nassau is voor hun heilig en een vast gegeven, dus rotzooien ze met alles wat niet Van Oranje Nassau is en noemen dat gerotzooi stabiel.
De Republikeinse Moderne Partij heeft het betere systeem. Ook wij moeten wat doen met onze tijd en dus wordt er elke 5 jaar opnieuw een President gekozen, maar al het andere laten we zo het is. Dat noemen wij stabiel.
Het werkt zo. In de aanloop naar een Presidentsverkiezing zijn er altijd kandidaten, omdat ze het altijd denken beter te kunnen dan de zittende President. Zo houdt het systeem zich zelf in stand en is er altijd een President.
De gekozen President is altijd de populairste kandidaat met een meerderheid achter zich, maar zodra hij gekozen is weten ze het allemaal beter en daalt zijn populariteit. Niets bijzonders zo hoort het gewoon.

Alleen de eerste keer werkt het zo niet, ten minste niet helemaal zo. Ik denk dat een President nodig is voor Nederland en aangezien er niemand anders is die President wil worden tot dusver, ben ik de enige die klaar staat voor de 1e President van de Republiek Nederland. Daarvoor moet ik het opnemen tegen een 'superfamilie', die de populariteit van Kim Jung Un overtreft. Ten minste, dat wordt ons via allerlei de Hond-peilingen wijs gemaakt.
Ik denk te weten, dat 3/4 van het Nederlandse volk graag de Republiek zou willen met een President en de minister-president, die we al hebben. Van de familie Van oranje Nassau eis ik daarom een referendum over de staatsvorm, want met die de Hond flauwekul laat ik me niet afschepen.
Steun mij voor de Republiek Nederland. Daarna mag u het beter weten en President worden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten