HOOFDPAGINA      

donderdag 19 juli 2012

Een bedankkaart van President Hollande van Frankrijk ontvangen




Ruim een maand na diens verkiezing tot President van Frankrijk en 4 weken na diens beëdiging, stuurde ik onderstaande felicitatie per brief aan Francois Hollande.



Republikeinse Moderne Partij
        Pay-Bas 




Onderwerp: Félicitations
Ammerzoden, 11 juin 2012
Monsieur le Président de la République
Palais de l'Elysée
55, rue du faubourg Saint-Honoré
75008  Paris    
France



Monsieur Hollande,


Je vous félicite chaleureusement pour votre élection comme président de la France.


Sincèrement,

handtekening

Ben Van Herwijnen,
Fondateur et président du Parti Républicain Moderne et pour le premier président des république Pays-Bas 


Klik op de foto voor een vergroting
Vandaag ontving ik van de President van Frankrijk, Francois Hollande, een bedankkaart in een enveloppe met de opdruk Président de la République.
De enveloppe was geadresseerd aan: 
Monsieur Ben VAN HERWIJNEN 
Partijbureau
Advocatenlaan 15
5324 AL Ammerzoden 
Pays-Bas


Natuurlijk ben ik erg blij met deze bedankkaart van de President van Frankrijk. Een goede relatie met Frankrijk is voor ons land, voor de partij en voor mijzelf van het grootste belang.
De kaart is nogal moeilijk te lezen, klik op de kaart om te lezen op ware grootte.

Eerder feliciteerde ik oud-President van Duitsland, Christian Wulff, met zijn verkiezing en ontving ik een bedankkaart
Ook van President Gauck van Duitsland ontving ik een persoonlijk getekende bedankkaart, nadat ik hem had gefeliciteerd per email met zijn verkiezing en aanstelling tot President van de Bondsrepubliek.

Het betekent erkenning van de RMP van de twee belangrijkste landen in Europa.

De naam Hollande duidt op een onuitwisbare band met ons land. Het significante is, dat de titel prins van Oranje via via voortkomt uit het voormalige Franse prinsdom Orange, terwijl nu iemand, van oorsprong uit Holland afkomstig mogen we aannemen, President van Frankrijk is en dus ook van het voormalige prinsdom Orange..

Overigens hebben ook Duitsland en Frankrijk een prins van Oranje dus zo bijzonder is die titel ook weer niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten