HOOFDPAGINA      

donderdag 1 december 2011

Een hart onder de riem voor Occupy

Het is zeer bewonderenswaardig dat Occupy, ondanks de invallende koude, doorzet. Zelfs nu er klappen zijn gevallen in Eindhoven, weten ze van geen wijken. Bron telegraaf.nl

De actie Occupy heeft mijn steun, omdat ik met hun van mening ben dat er dingen grondig moeten veranderen. De graaicultuur die ingegeven wordt door het belachelijke salaris van mevrouw Van oranje Nassau van 800.000 netto per jaar voor eten drinken en kleding. Ze gedragen zich als sjeiken in een rijke oliestaat, door er in totaal per jaar 120 miljoen door te jassen, terwijl 99% van het volk moet sappelen om rond te komen. Laat vallen de oranjes en ga met mij en mijn partij voor de Republiek.
Update:
De Gemeente Amsterdam blijft het de Occupy'ers moeilijk maken. Daarom spreek ik nogmaals mijn steun uit voor Occupy.
Occupy Soestdijk moet van het CDA betalen voor gemaakte kosten. Occupy' ers; niet betalen maar eerst de vordering betwisten voor de rechter. Overigens is het raadzaam te gaan occupy'en voor Huis Ten Bosch, succes verzekerd.
Politie arresteert 25 Occupy'ers. Occupy had een filiaal bezet van de ING. Bij dezen nogmaals een aanmoediging voor Occupy, om de tenten op te slaan op of nabij Huis Ten Bosch. Van Oranje Nassau bezet Nederland, sinds de door de Britten gesteunde staatsgreep in 1813. Laat Occupy Nederland daar met de Republikeinse Moderne Partij een eind aan maken.
De Belgische aartsbisschop André-Joseph Léonard steunt de Occupy-beweging
Occupy bestaat nog uit een groepje doorzetters. In alle grote steden is Occupy nog vertegenwoordigd. Occupy'ers, ga vooral door en organiseer flashmops bij Huis ten Bosch, want je moet daar spuiten waar het brand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten