HOOFDPAGINA      

zondag 24 januari 2016

Ik wil maximaal 10.000 asielzoekers in 2016

Oostenrijk heeft besloten in 2016 niet meer dan 37.500 asielaanvragen in behandeling te nemen(Bron: Volkskrant.nl en denkt dat aantal al voor de zomer bereikt te hebben. Daarna worden aanvragen niet meer in behandeling genomen en wordt de asielzoekers teruggestuurd.
Oostenrijk is een EU land en lid van Schengen, ze hebben 8.225.000 inwoners, 98 per km2 (Bron: wikipedia).
Nederland is een EU en Schengen land en heeft 408 inwoners per km2. Op basis van deze gegevens wil ik, dat Nederland, in 2016 niet meer dan 37500 x (98/408) = 9007 asielaanvragen in behandeling.
Asielaanvragen boven dit aantal gewoon niet meer in behandeling nemen en de betrokken personen terugsturen.
Ik ga er even van uit dat onze partij, de Republikeinse moderne Partij het in meerderheid met mij eens is.
Bent u het ook met mij eens, word LID van de Republikeinse Moderne Partij of DONEER ons.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten