HOOFDPAGINA      

vrijdag 12 april 2013

Het volk voelt zich opgesloten in het Oranjecocon

Het bewijs daarvoor is te vinden in een aanmelding van een mevrouw van 73 als lid van de Republikeinse Moderne Partij, die we vandaag mochten ontvangen.

Haar meegestuurde motivatie luidt als volgt: "Ik voel me opgesloten in de "Oranjecocon" Nederland en heb het gevoel dat ik in het land "Oranje" leef met zijn straten, pleinen, ziekenhuizen, koninklijke theaters, musea, bedrijven enz., benoemd naar en tot meerdere eer en glorie van deze niet gekozen maar op erfrecht berustende koninklijke familie. De welbekende druppel heeft nu bij mij de emmer doen overlopen, vandaar mijn aanmelding! Het wordt tijd dat het rood-wit-blauw weer de toonaangevende kleur in Nederland gaat worden."

Deze geciteerde motivatie geldt naar mijn stellige overtuiging voor een meerderheid van het Nederlandse volk. Breek net als deze mevrouw uit uw oranjecocon met een lidmaatschap van de Republikeinse Moderne Patrtij of doneer de RMP.

LID of DONEER

Geen opmerkingen:

Een reactie posten