HOOFDPAGINA      

zondag 17 februari 2013

NL media hebben ook een beetje gelijk

In het begin van de Republikeinse Moderne Partij stoorde het mij weleens, dat de media alleen aan ons dachten zodra er wat aan de hand was met of rond mevrouw Van Oranje Nassau en haar familie.
Graag had ik toen gezien, dat ze ook eens aan ons dachten met allerlei andere onderwerpen van politiek belang.
Thans begrijp ik beter, dat de Republikeinse Moderne Partij het belangrijkste is voor het volk en de media, op het moment dat Van Oranje Nassau gunstig of ongunstig in het nieuws is. De Republikeinse Moderne Partij is met de Republiek en een President namelijk de enige oppositie in NL tègen Van Oranje Nassau en het énige alternatief voor, nu nog mevrouw, straks Willem Van Oranje Nassau.
Ik heb wel eens een email gestuurd naar de media, dat als ze alleen maar aandacht voor ons hadden op het moment, dat er wat was met of rond Van Oranje Nassau, ze dan ook niet hoefden te bellen. Bij deze moet ik daar op terug komen en ben ik het met de media eens, dat de RMP het interessantst is voor de media, zodra er gunstig of ongunstige ontwikkelingen rond of met Van Oranje Nassau plaats vinden. Op zulke momenten staan we weer klaar voor de media.

Het neemt overigens niet weg, dat de RMP een verfrissende kijk heeft op en oplossingen voor allelei andere politiek in ons land, al zijn die van lagere orde dan het hoofdonderwerp, de staatsvorm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten