HOOFDPAGINA      

vrijdag 14 oktober 2011

Doe wat de Amerikanen doen DONEER

President Obama haalde in het derde kwartaal $70 miljoen dollar binnen aan donaties.
Geld heb je nodig om President te worden ook in Nederland. Ik ben de eerste Nederlander die gaat voor President en ook ik heb daar geld voor nodig.
Een meerderheid van het Nederlandse volk zou wel van van Oranje Nassau en hun dictatoriale bewind af willen maar weet niet hoe. Ik weet dat wel. Sinds 2000 bestaat Republikeinse Moderne Partij en sinds 2008 ben ik de eerste Nederlander die gaat voor President. Doneer, doneer, doneer......
Voor slechts €12 per jaar bent u lid van de Republikeinse Moderne Partij, doneren kan al vanaf €1,-.
Het is toch van de gekke, dat wij het niet zouden kunnen, een Republiek. Ik durf de klus aan op basis van kennis en ervaring.
En net als in Amerika worden grote donateurs ook hier beloond met mooie politieke posities en baantjes en dat is geen vriendjespolitiek maar gewoon, voor wat hoort wat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten