HOOFDPAGINA      

zondag 15 september 2013

De 1e President van de Republiek Nederland


De Republikeinse Moderne Partij doet niet moeilijk, maar gaat gewoon linea recta voor de Republiek Nederland en dus voor de eerste President van de Republiek Nederland.
Doet u ook niet moeilijk, dan gewoon kiezen voor Willem Alexander v. Oranje Nassau of voor mij en mijn partij voor de eerste President van de Republiek Nederland. Zó werkt democratie sinds de RMP bestaat. De rest is achterhaald gezwam.

Zie mij CV, zodat u een beetje weet wie u steunt.

woensdag 11 september 2013

De Republikeinse Moderne Partij dankt haar bestaan mede aan 11 september

Oprichting Republikeinse Genootschap 11/9/199611 September is niet alleen de dag van de Al-Qaida aanslagen in de VS, maar ook de dag van de oprichting van het eerste en dus nog altijd het originele Republikeinse genootschap in Nederland. Tussen beide 11 septembers zit 5 jaar. Het RG dateert uit 1996 en de aanslagen uit 2001.
Toen het Republikeinse Genootschap naar buiten trad, bracht dat een schokgolf teweeg in Nederland. De eerste gedachte die bij mij opkwam was, 'daar heb je niets aan dat is vrijblijvend' en ik besloot ter plekke tot de oprichting van een republikeinse partij. Het Republikeinse Genootschap zorgde daarmee direct voor het ontstaan van de Republikeinse Moderne Partij.
Het duurde 4 jaar aleer ik de juiste persoon had gevonden, die met mij een republikeinse partij wilde oprichten. Twee dagen later, 14 september 2000, was de partij een feit.

dinsdag 10 september 2013

Het Oranje/Bos/Balkenende geknoei met ABN/AMRO kost u 22 miljard

Het Van Oranje Nassau bewind kost ons miljarden. Onbegrijpelijk dat een volk deze sprookjes illusie blijft steunen.
Het chagrijn druipt van Willem-Alexander van Oranje Nassau af en dat is zeer slecht voor de stemming in het land.

De regering Oranje/Balkenende/Bos heeft 30 miljard uitgegeven om de financiële belangen van de orangisten, verantwoordelijk voor het wanbeleid bij ABN/Amro, veilig te stellen.

dinsdag 3 september 2013

Keiharde strijd tussen Humberto Tan's Late Night en Pauw&Witteman

De kijkcijfers van Humberto Tan's Late Night schommelden vorige week tussen de 400.00 en de 1.000.000. Sinds P&W er weer zijn, tussen de 400.000 en de 450.000.
Pauw & Witteman scoorden gisteren 900.000. dat is wel wat minder dan voordat de Late Night show er was, maar toch een tegenvaller voor Hunberto Tan's programma neem ik aan.
P&W is publieke omroep en dat associëren wij van de Republikeinse Moderne Partij met het 'oude koninkrijk' uit de vorige eeuw.
Late Night is een RTL programma, het klinkt lekker Amerikaans, u weet wel het land dat de President uitvond en de RTL Group is voor 92,3.% (januari 2013) in handen van het Duitse mediaconcern Bertelsmann(bron: wikipedia).

zaterdag 31 augustus 2013

De Samsom-gate maakt de Republikeinse Moderne Partij heel vrolijk

Ons humeur was aardig aan het zakken door die chagrijnige orangisten, maar sinds orangist Samsom met zijn hoofd in de wolken loopt worden we weer blij.
Samsom gaat aan drank en vrouwen ten onder heb ik begrepen. Hij is van zijn vrouw af en hij is gevallen voor de charmes van de pers-madame van de PvdA, Saar van Bueren.
Sinds de RMP werd opgericht op 14 september 2000 hebben 6 achtereenvolgende oranje-regeringen de 4 jaar niet uitgezeten en dat is een record sinds de invoering van de minister-president na de Tweede wereldoorlog in 1945.
Samsom brengt nu, met de NSA praktijken en kadaverdiscipline binnen de PvdA, alsmede met zijn amoureuze avonturen met Saar v. Bueren, het vroegtijdig einde van de 7e post-RMP regering in een klap dichtbij. Mijn verwachting is dan ook dat Oranje/Rutte II het einde van het jaar niet haalt.

Word meteen LID van de Republikeinse Moderne Partij of DONEER de RMP, want anders hebben we weer te weinig leden en geld om aan de aanstaande Tweede Kamerverkiezingen deel te nemen.

woensdag 28 augustus 2013

Beelden op internet van misdrijven en de daders mogen niet leiden tot lagere straffen

Het proces tegen de 'kopschoppers' heeft ertoe geleid dat de rechter een veel lagere straf dan geëist oplegde, omdat de beelden veelvuldig te zien waren geweest op internet.
Deze daders hebben dan nog geluk gehad, maar het is met alle moderne communicatie middelen en camera's op smartphones niet langer mogelijk, om te verhinderen, dat beelden van misdrijven op internet verschijnen.
Daarom mogen voor rechters, wat mij betreft, openbare beelden van een misdrijf niet langer een reden zijn voor lagere straffen, dan zonder deze beelden.
Update: Het OM(oranje ministerie) gaat in hoger beroep!

Het oranje-regime wil alles nationaliseren

Eerst werd de ABN genationaliseerd en nu is er weer het plan om een nationale hypotheekbank op te richten onder bestuur van de overheid gefinancierd met gelden van pensioenfondsen.
Het eerste wat je dan denkt is, communisme en dat is het laatste waar we op zitten te wachten.
Onze Republiek van vroeger floreerde dankzij de VOC, de eerste naamlozen vennootschap op de wereld en uitgevonden door onze Republiek der 7 Verenigde Nederlanden. Hiep, hiep, hoera.

zaterdag 24 augustus 2013

De NL politiek is nog altijd de orangisten tegen de republikeinen

Sinds in 1588 onze vroegere Republiek ontstond strijden de orangisten tegen de republikeinen, vroeger staatsen en patriotten geheten.
Alle andere politiek is secundair, ook belangrijk, zoals economie, onderwijs, defensie, landbouw, veeteelt en tuinbouw, maar allemaal secundair.
Al het secundaire gaat natuurlijk stukken beter en makkelijker in de Republiek Nederland met een President en de minister-president.

vrijdag 23 augustus 2013

ABN en Zalm gaan ons miljarden kosten

30 Miljard investeerde Oranje in ABN en daar komt, in de huidige marktsituatie, amper 15 miljard van terug.
De kans dat het nog minder wordt is groter dan de kans dat de marktwaarde van de ABN stijgt.
Een beter voorbeeld van vriendjespolitiek is niet te vinden. De meeste klanten van ABN zijn orangisten en diens bezittingen zijn met belastinggeld veilig gesteld en zelfs in waarde toegenomen. De lage en middeninkomens hebben het gelag betaald en zo gaat dat maar door. Aan de kop van die mijnheer Zalm kun je zien dat hij zich kapot lacht om zoveel onnozelheid bij de gemiddelde Nederlander.

donderdag 22 augustus 2013

De orangisten wilden gaan feestvieren op 14 september, DE DAG VAN DE REPUBLIEK

Het zou een bedankfeest moeten worden voor mevrouw Van Oranje Nassau.
Al snel kwamen ze tot het inzicht, dat dat een beetje te veel van het goede was om te gaan feesten op DE DAG VAN DE REPUBLIEK en zo kort na de dood van prins Johan Friso. Een verstandig besluit van het Oranje feestcomité om hun feestje uit te stellen.
Ook gewoon nooit meer doen op de DAG VAN DE REPUBLIEK, want dat is ons feestje en daar kunnen we geen orangisten bij gebruiken.
Leve de Republiek!

Word LID van de Republikeinse Moderne Partij of DONEER de RMP en vier met ons voortaan de DAG VAN DE REPUBLIEK op 14 september.